第3218回01月09日

I woke up at 8:00 am today!
It felt really good opening the curtain and seeing bright light come in!

Then I turned on the TV,watched a fantasy movie.I don`t usually watch fantasy films,but it was by my favorite producer,so deci ded to give it a try.It was a great movie,not only for kids to enjoy,but also for adults.

I believe that`s what real entertainment is,something everyone could enjoy.
I wanna take part in that kind of movie one day.

Have a good day.

下一次再換日語更新唷。^^







------------------------------------------------------
痾.....你們知道一打開原文都是英文讓我多無言+傻眼嘛www
(英文部分都是原文 最後一句是日文 所以我翻譯了)

英文部分嘛....我相信大家英文都比我好 所以我放棄了((被打www

我英文真的是差到一個不能再差的地步 至少我能確定的是我的日文絕對比我英文好上很多wwww
所以我一看到原文都是英文我就立馬放棄了((被打ww
雖然我曾經一度因為他而想說要不要對英文認真一下 結果不到幾分鐘就放棄了((←一看到一堆英文就頭痛的我www

我相信大家能原諒我的(攤手) ((←哪來的自信www

嘛.....如果有人跟我一樣慘的話....

姑且把估狗小姐和朋友請出來就是
「今天早上8點就起床了
然後看了打開電視看了魔幻類的電影 雖然並不常看這類型的可是因為這是自己喜歡的製作人的電影所以就看了 結果發現這部電影很棒 覺得這電影能讓各個年齡層都看得開心
然後希望自己有一天也能出演這種能讓大家都能享受到開心的電影 祝大家有個快樂的一天」

大概是這樣?!www


arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥滋♥ 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()