16歲橋本環奈首宗緋聞 疑搭上尊尼偶像山田涼介
建立時間: 0410 17:50

 

          尊尼事務所力捧男團Hey!Say!JUMP嘅主將山田涼介,除咗係新一代「金田一」之外,由佢擔正嘅影視作品都長拍長有,最近山田涼介孭飛嘅新片《暗殺教室》仲高踞當地票房榜,累積20億日圓(約1.3億港元)嘅票房佳績,成績唔錯。

唔知係空穴來風,抑或係為催谷票房嘅煲水新聞,有傳山田涼介同《暗殺教室》拍檔橋本環奈關係非比尋常,今日有娛樂網站仲爆佢哋開始拍拖,係年僅16歲嘅橋本環奈入行後首宗緋聞。

有「天使面」之稱嘅橋本環奈深得網民歡迎,當佢同山田涼介傳撻着後,令唔少男方fans即刻對橋本環奈恨之入骨,就算緋聞只係煲水,相信尊尼事務所都唔敢再安排佢哋再有合作機會。

另外,櫻井翔近日率領尊尼大軍上節目惡鬥諧星,既格鬥又考平衡力,山田涼介同隊友都有應戰,KAT-TUN嘅田中淳之介仲露點上陣,可惜最後都要成班尊尼偶像跪低認輸。 

 

-----------------------------------------------------------
看也知道是假的=  =///
不過因為這樣生氣還蠻讓我傻眼的wwww
不就只是傳一顆殺老師的球而已wwww
雖然我覺得會生氣的另外一個原因應該是因為對方是偶像又長的很可愛的關係XDDD
然後說到SHO君那個節目....我昨天看完截圖後就整個想哭了QAQ
害我一直在想到底要不要看((欸!!不要逃避XDDD
雖然因為那個節目 好像讓這人又掀起了一堆對他有好感的人www
唉唉...每次看到他這樣的“敬業”就讓我瘋狂的產生矛盾感....><
雖然是出發點是好的 可是又很心疼他~唉唉 煩><

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥滋♥ 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()