第3223回01月31日

Today was a really tough day cuz today`s scenes were so difficult to act and control my emotion.
But I think I did it.

After a hard day,I usually take a bath little longer than an easy day.It makes me relax!
Anyway,have a nice weekend my love.





--------------------------------------
嘛~~我想他可能過幾天會自行翻譯的ww

不過果然有新作品了阿>//////<
好期待>////<

 

以下中文翻譯:

今天是很辛苦的一天,因為今天拍的場景很難演也很難控制我的情緒。但是我想我做到了。

結束了辛苦的一天後,我通常會泡澡泡得比平常久一點。洗澡讓我感到放鬆!

總之,祝你有個愉快的週末,我的愛。

 

感謝QT帶來的翻譯~~~♥

arrow
arrow
    全站熱搜

    ♥滋♥ 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()